İzleyiciler

15 Eylül 2013 Pazar

ÇEKİN ELLERİNİZİ ÜLKEMİZDEN !

Cumartesi günü Gedizli arkadaşlarımızla kahvaltıda buluştuk çok güzel saatler geçirdik ; daha önceden planlanmış bir kahvaltıydı ama ani gelişen olaylarla birlikte gezi parkıydı tabii gündemimiz..Kahvaltıdan sonra toptan gezi parkına gidelim dediler..Ben beni görünce sizinkiler beni tartaklamasınlar diye şaka yapınca Betülcüğüm kuzenim bana büyük bir üzüm tanesini fırlattı hatta ..Güzelce yakalayıp ağzıma atıverdim...
 
Gittik Gezi Parkına ....Arkadaşlarımla uzun zamandır gitmediğim Taksime gitmiş oldum ; unutamayacağım hatıralarım arasında yer aldı onlarla ve orada geçirdiğim gün.....Konya'da Üniversite yıllarında henüz başım örtülü değilken Kızlar Yurdu Başkanı olarak başörtüsü yüzünden mağdur olan kardeşlerimiz için nasıl yerel gazetelere ya da bazı merciilere gidip yanlarında yer aldıysam bugün de buradaki kardeşlerimi anlamaya çalıştım...Biz oradayken şiddet içerikli bir durum yoktu ;biraz uzaktan biber gazı geldi burnumuza ..Çantamda astımlı olduğumdan zaten Ventolinimle geziyorum...Üstelik Betülün çantası ilk yardım dolabı gibiydi..Etrafı gözlemlemeye çalıştım ...Kendimce bazı dersler çıkardım...İncilerim dökülmedi, oraya gitmekle devrimci de olmadım CHP li de ...Benim de kendime göre aslında karşı olduğum durumlar vardı ;aklımdan onları geçirdim..Oradaki zihniyet başa geçse durum nasıl olurdu , kazanım ya da kaybettiklerimiz ne olurdu diye tarttım kendimce.. ...Bunlarla ilgili çıkarttığım sonuçları yazmayacağım bana kalsın...Ama oradaki herkes bizim kardeşimizdi, bu vatanın evlatlarıydı; kırgın ve öfkeliydiler..Gezi parkındaki eylemcilerin ilk fotolarına bakınca aslında içim burkuldu..Minik çadırları kurmuşlar ellerinde kitapları vs ..piknik yapar gibi yayılan gençler var ortada..Olayın bu noktalara gelmesinde kimlerin payı daha çok diye iyi düşünmek lazım..
 
Cumhurbaşkanımız bile '''mesaj alınmıştır'''' derken hala düşmanca tutum sergileyenler var...Hepimiz bu vatanın evlatlarıyız sağcısıyla solcusuyla hangi partiden olursak olalım başka bir ülkede ya da boyunduruk altında yapamayacağımıza göre birbirimizi anlamak bu kadar mı zor... !!. Bu sözlerim bütün kesimlere ..Sanmayın ki ben sevgi pıtırcığıyım ; sinirlerim alınmış...!!..Camiye namaza giden gruba hakaret edenlere de , gezi parkındaki gençlere hakaret edenlere de, tuttuğu partiyi futbol takımı gibi tutup bireysel değerlendirme yapamayanlara da ben kızgınım...!!
 
Üzülüyorum yazılanları okurken her iki taraftan da ipin ucunu kaçırıp düşmanına söylenmeyecek sözleri sarfedenleri görünce...!!! Eminim bizdeki karışıklıktan memnun olup ellerini ovuşturup pis pis sırıtan bir AB , ABD ve İSRAİL var...Düşmanlık duygularımızı kendi vatandaşımızda heder etmeyelim...Bu olaylar sırasında dışarıdakilerin beyanları da ayrıca hem miğde bulandırıcı hem de dikkat çekici...Sanki her şey onların istediği gibi ilerliyor gibi seviniyorlar diye bir izlenim bıraktı bende ...Asıl düşman dışarıda ; yüzyıllardır olduğu gibi...Hep diyorum kara bir el var ülkemizin üzerinde ; bütün partileri ,İKTİDAR VE MUHALAFETİYLE ama hepsini de piyon gibi kullanıyor...O kara eli bükebilen, '''kendi göbeğimizi biz kendimiz keseriz ; ÇEKİN ELİNİZİ ÜLKEMİZDEN...!!!''' diyebilenlerin artması ve siyasete sahip çıkmasını diliyorum ..
 
Bu toprağın üstündekiler boş bulunup hatalar yapsalar da memleketimizin üzerinde kara bulutlar dolaşsa da toprağımızın altındaki binlerce kefensiz yatanın , erenlerin, evliyaların da bir şekilde bizi koruduklarını düşünüyorum...Kara bulutların defolması ,bizi koruyan manevi ellerin bizi hiç bırakmaması dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder