İzleyiciler

1 Ekim 2013 Salı

KIŞ HAZIRLIKLARIMDAN ..KARIŞIK TURŞU

ALLAH AĞIZ TADIYLA GÖNÜL ŞENLİĞİYLE YİYEBİLMEYİ NASİB ETSİN.


Karışık turşuyu hemşehrimiz olan Nuray Yılmaz ablamızda gördüm Tarifi de ona ait...Yıllardır turşu yapmıyorum çünkü evde bir tek ben sevdiğimden hepsini ben yiyiyorum ..Ama bunu görünce dayanamayıp yaptım işte..
MALZEMELER: Lahana, havuç, hışır, yeşil domates, salatalık, kırmızı biber ...Yeşil biber de konuyor ama ben kızım sevmediğinden koymadım..Bir miktar da sarımsak. Tüm malzemeyi küp şeklinde doğruyoruz ...Kavanozun dibine bir avuç nohut koyup diğer malzemeyi diziyoruz...Diğer malzemeler ;
..Bir litre kaynatılmış suya
 1 su bardağı sirke
 2 yemek kaşığı iri tuz,
 1 yemek kaşığı limon tuzu,
1 yemek kaşığı toz şeker
Suyu turşuya koyarken biraz sıcak
koydum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder