İzleyiciler

11 Aralık 2013 Çarşamba

KURU BİBER KAVURMASI

Öncelikle biberleri haşlıyoruz ve süzdürüyoruz ...Bizim Gediz'de buna börttürmek denir...Sonra zeytinyağında çeviriyoruz ...Eskiden iyice bol yağda kızartılıp ayrı yerde syağda soğan ve salça öldürülüp birleştirilrimiş ..Ama artık yağdan korktuğumuz için anacığımın son yıllarda geliştirdiği usulle yapıyorum ben de ...


                       Önce yağda çeviriyorum biberleri
Sonra biberleri kenara alıp ortada yuvarlak bir alan oluşturuyorum boş...Çentilmiş soğan ve sarımsakları buraya koyup sarartıyorum ...
Sararan soğan ve sarımsaklara domates salçasını ilave ediyorum ...Biraz çeviriyorum
Sonra da tabii ki karıştırıyorum hepsini biraz daha çeviriyorum yine...
Yoğurt ve ev ekmeğiyle afiyetle yiyebiliriz ...Biberler hafif acı olursa hele tadına doyum olmaaaz....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder