İzleyiciler

25 Ocak 2014 Cumartesi

MUZLU YALANCI TAVUK GÖĞSÜ


Yalancılık güzel bir şey değil kesinlikle ama yemek adı olunca zararı yok ...Hatta tavuk etini tatlı içinde sevmeyenler için güzel bir alternatif de sayılabilir...Çoğumuzun bildiği yalancı tavuk göğsünün içine doğranmış muzları dizip üstüne de çikolata sosu ilave ettim...Başka meyveler de koyabiliriz ama oğlum pasta içinde bir tek muz sevdiğinden bu şekilde yaptım...Yaptıktan sonra aklıma geldi evde kivi de vardı ; oğluma sorup koysaydım diye ama bir dahaki sefere inşaallah .Ben normalde bu tür tatlıları  2 ölçü yapıp büyük borcama koyuyorum ..Bu sefer yarın yeğenimgile kahvaltıya gideceğim için ( ablam ve dünürleri olacak orda da ) evde kalanları da mahrum etmemek adına yine 2 ölçü yapıp iki ayrı borcama servis ettim....
MALZEMELER
1 su bardağı un
1 su bardağı şeker
1 litre süt
bir lokmacık tereyağ
Bir paket çikolata sosu ( 2,5 su bardağı süt)
YAPILIŞI : Un, şeker, süt tencerede pişirilir ...Sürekli karıştırılarak...Piştikten sonra tereyağı ilave edilerek blendırla çırpılır...Bir borcama dökülür...Muzlar üzerine dizilir ..Çikolata sosu da pişirilip muzların üstünden gezdirilir.....






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder