İzleyiciler

8 Şubat 2014 Cumartesi

POLARDAN PANÇO

Ablamın torunu , Burcumun kızı , bana Mamaanne ismini minicikken kocaman aklıyla takan Irmağımıza hazırlamıştım bu pançoyu...Çok da yakışmıştı ...Artık küçük geldiğinden kullanmıyorlar ..Ben de fotoğrafladım ve sizlerle paylaşayım dedim :)
İki kat polardan istediğiniz büyüklükte kare şeklinde kesiyoruz...Tam ortasından baş geçecek şekilde yine kesiyoruz ; önü belli olacak şekilde ve rahat giyilmesi için aşağıya doğru tam ortadan biraz daha makaslıyoruz..Daha sonra baş kısmına kapşonunu örüyoruz tığ işiyle ..Ben badem yaparak döndüm..Poların çevresine de tığla dönerek minik kurt saçaklar yaptım ...İstenirse battaniye şeklinde de kullanılabilir



 Kapşonumuz poların çevresinden başlanarak örülüyor
 Kenarlar badem ve minik kurt saçak
 Önüne minik cep diktim
 Önüne bağıcıklar ve bağıcığın ucuna bilindik ponpon yerine sık iğneyle kare ponpon hazırladım
 Bu haliyle battaniye gibi de kullandılar bizimkiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder