İzleyiciler

5 Nisan 2014 Cumartesi

MENEKŞELERİN KULAĞIMA FISILDADIKLARI


Şu anda mis gibi sümbül, erguvan, lale ve menekşelerin kokusunun ruhumu okşadığı Özgürlük parkından yazıyorum...
Evet bahar geldi, her zamanki gibi çok güzel gelmiş.. Gelmiş diyorum ..Çünkü buraya gelmesem beton yığınlarının arasında fark edemeyecektim bu güzellikleri..
Sular şırıl şırıl havuzdaki fıskiyelerden fışkırırken , buradaki güzel çiçekler hayatın her şeye rağmen ne kadar güzel olduğunu,her baharda umudun yeşerip filizlendiğini haykırıyor insana ...
50 Yaşına yeni girmiş , tam da bu sıralarda bel fıtığı teşhisiyle fizik tedavi görmüş , bir kaç yıl önce bu parkta 2- 3 tur tempolu yürürken şimdi yürüyerek gelebildiğine şükreden birisi olarak bugün parka iyi ki gitmişim dedim kendi kendime ...
Menekşeler var ;tam da ayağımın dibindeler ... Eğilip okşadım fotolarını çekerken ...Fısıldadılar kulağıma : ''''Abla yaz lütfen ''' dediler ...:''''' İnsanlar nefret söylemlerinden uzak dursunlar, yüreklerinde kin barındırmasınlar...Birbirlerini aşağılamasınlar ...Birinden ya da birilerinden nefret edilmesi bunun dile getirilmesi, başkalarını sizin nefret ettiklerinizden nefret ettirmez.....Onlar genellikle nefret edenlerin genel ve ortak özelliklerine bakarlar ...Kendi kriterlerine göre değerlendirirler ...Siz belki kendinizi rahatlatırsınız ama antipati toplarsınız ...Bazı insanlar bazılarını koyun sürüsü yerine koyarsa onlar da onları diyelim ki çakal sürüsüne benzetebilir... Herkes kendini diğerinin yerine koymayı öğrensin de öyle sıfatlar koysun ''''dediler...

Devam etti rengarenk menekşeler fısıldamaya:
''' Biz bu halimizle kendi lisanımızla Allah'ı zikrederken , onlar Yaradanı unutmasınlar ...Yaratılanı da hoş görsünler ..Birbirlerini kırıp dökmesinler ..BU VATAN HEPİMİZİN BAŞKA TÜRKİYE YOK ....Allah'a, Resulüne, Kuranı Kerime, Ezana, Bayrağa, Vatana , Millete Saygısı Sevgisi olan gönlü güzel herkese selamlar bizden ''''dediler ...
Bu menekşeler hem dindar hem de milliyetçi ,hem vatan severdiler .. Allah çıkardı karşıma bunları bugün...Çok sevdim bu menekşeleri ben ..!!!
Eveet menekşeler böyle dediler ....Benden söylemesi üstümde kalmasın selam da gönderdiler ..Elçiye zeval olmazmış...
Şimdi acizane tavsiyem: Morali bozuk olanlar,karamsarlık denizinde boğuluyor gibi olanlar , yıllardır usandım artık bu durumlardan, siyasilerden, öf pöf diyenler en yakın parka gidin ;güzel kokuyu ,havayı derin derin içinize çekerek çiçeklerle konuşmayı deneyin ...Bu bahar bana çiçekler güzel şeyler fısıldadı , bakalım size neler fısıldayacaklar ..

.!! Not : Aralarda gülücük işaretleri varmış gibi okuyun lütfen ...Ben hep gülümseyerek yazdım bu yazıyı .. Hep gülümseyelim inşaallah..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder