İzleyiciler

6 Kasım 2015 Cuma

’HAYIRLI OLSUN ‘’DİYEBİLMEK ERDEMDİR


Biz inancımızı özgürce yaşayabildiğimiz ölçüde özgür hissederiz kendimizi... Gerekirse az yiyelim , o kadar lüks giyinmeyelim ama namazımıza niyazımıza kimse karışmasın deriz Belki bazı kesimlerce örümcek kafalı , badem bıyıklı gibi etiketler takılsa da bunları yıllarca duymazdan geliriz ...Yeter ki çoluk çocuğumuzun başının örtüsüne , Kuran-ı Kerim öğrenmesine karışılmasın deriz.. Biz dedelerimizden nenelerimizden ‘’’’ Kuran öğrenmeye çocukken anneni babanı gönderemedim; yasaktı ‘’ diye bizzat duymuş bir nesiliz .. Benim annem de rahmetli babam da benden sonra öğrendiler eski yazıyı ...Çünkü onlar Türkçe ezan okunan , bazı camilere ot doldurulan bir dönemin çocukları idi.. Ama yine de bu baskı bizim nenelerimizdeki imanı evlatlarına aşılamalarına mani olamadı .. Yıllardır inancı zayıflatılmaya çalışılan bu milletin evlatları ceddinden gelen güzel mirasa sahip çıktı ve hep çıkacaktır inşaallah.. Yıllar önce rahmetli Erbakan hocanın birden oyları yükseldiğinde akrabamızdan bir ablam ‘’kendisini başörtülü düşünemediğini ya zorla örttürürlerse diye de çok ürktüğünü ‘’’ söylemişti... Yine başka bir akrabamız ‘’’ Türkiye İran gibi olursa ; ya cumhuriyet giderse diye çok endişelendiğini ‘’’ söylemişti... Ve daha neler neler ... Bakın ablacıklarım abiciklerim kardeşciklerim yıllardır devletin başındalar ama kimsenin başını zorla örttürmediler ... Cumhuriyetimiz de yerli yerinde duruyor bir şeycikler olmadı .. Fakat sizlerden bazıları hala daha ‘’ bu milletin yüzde 50 si geri zekalı mı , salak mı , koyun mu ‘’diye tepeden bakarak aynı soruları sormaktan usanmadınız ... Halbuki sonucu kabullenip aynaya bakarak’’’ bizim zihniyetimiz nerede hata yaptı’’’’ diye sorup rotanızı ona göre belirleseydiniz tepelerde havanızı alıp durmazdınız ... Bazılarınızın karşı zihniyete bu kadar düşman olmasına üzülüyorum ...Bünyenize zarar...Biraz olumlu tarafından bakmaya çalışın ; ben öyle yapıyorum ..: Hastanede sağlık ocağında beklerken 65 yaş üstü olanlar pat diye önüme geçiyor mesela ....Seviniyorum ...’’’Annem beklemeyecek ; ben de o yaşlara geldiğimde beklemeyeceğim , ne güzel uygulama ‘’’diyorum ..Diğer sağlık merkezlerinde de ücretsiz hizmetler alıyoruz güzel güzel ... Kadıköy’den biniyorum Marmaraya hooop Atatürk Hava limanına... Hac’dan dönen dünürcüklerimi karşılayabiliyorum mesela... Eskiden semtine uğrayamadığımız sahildeki yerlere Belediye tesisleri olarak ıslah edildiği için çoluk çocuk gidip çayımızı kahvemizi içebiliyoruz mesela ... Ve daha neler neler.... Sonuç olarak ; milletimiz kararını verdi....Hayırlı olsun....Milletimiz memleketimiz için en hayırlısı olsun inşaallah...Bazıları hala ‘’’’hayırlı olsun ‘’’’diyemiyorlar...Halbuki bu bir duadır , iyi dilekdir kendiniz için de , memleket için de ...Dış güçler üzüldüğüne göre bence artık içimizdeki kardeşlerimiz olarak sizler inadı bırakın; üzülmeyin...’’ Vardır bunda bir hayır ‘’deyip tadını çıkarın .. Ayrıca Gedizimizden Ahmet Tan kardeşimizin milletvekili seçilmesine çok sevindim; yolu açık olsun ..Diğer milletvekilleriyle birlikte güzel memleketimiz, Kütahyamız ve Gedizimiz için hayırlı hizmetler ederken Allahım yardımcıları olsun ... Kur’anını , bayrağını , vatanını , milletini sevip koruyan ; gönüllere ümit ve sevgi tohumları eken herkese selam olsun ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder