İzleyiciler

15 Eylül 2013 Pazar

ÇOK ŞAŞIRDIM SONRA DÜŞÜNDÜM

Birkaç gün önce iftarda karşılaştığımız hem şehrimiz  ve akrabamız olan bir abimiz Gezi Parkına gittiğimi, Antikapitalist Müslümanlardan olduğumu duyduğunu söyleyince önce güldüm , afalladım…
Ama daha sonra her zamanki gibi düşündüm…
Bu abimizin facebookda hesabı yok , yani benim yazılarımı ya da paylaşımlarımı takip eden birisi değil…
Ona bu şekilde söyleyen her kimse niyeti iyi olmayan birisi olduğu kesin…
Demek ki  şer  güçler hala aleyhimizde uğraşıyorlar…
Önemli değil, beni anlayan ve seven dostlarımın daha çok olduğunu biliyorum…
Ama her şerde bir hayır vardır ; bu yazıma sebep oldular sonuçta….
Sonra bu abimize izah etmeye çalıştım…
Gezi parkına planlı gitmedim ; kaldı ki gitmekle hemen belli bir ideolojiden de olunmaz ki..
Her zaman söylediğim gibi insanların birbirini anlamaya çalışmasından yanayım…
Şu görüşten diye kestirip atmak ya da o insanı silmek bana göre değil…
Her partiden dostlarım var çok şükür…
Çünkü ben herkese potansiyel   gerçek anlamda mü’min, potansiyel vatansever, potansiyel Kuranına ,ezanına, bayrağına sahip çıkacak insanlar olarak bakıyorum…
Birileri yanlış yoldaysa bunda benim de sorumluluğum var demek ki iyi anlatamıyoruz, örnek olamıyoruz diye düşünüyorum….
Ama inşallah bir gün doğruda buluşacak herkes diye de ümit ediyorum..
Anti kapitalist Müslümanlık diye bir şeyi  Gezi parkı olayları sırasında duydum…
Benim hiç bir zaman antin kuntin  şeylerle işim olmaz….
Oldum olası güzel dinimizde yenilik yapmaya çalışan daha doğrusu bozmaya  çalışanları sevmemişimdir…
Anamdan babamdan nenelerimden gördüklerim, dinlediklerim, çok güvendiğim hocalarımın sohbetleri, okuduğum kitaplarına  itibar ederim…
 
Kur'an-ı Kerimimize, Resulullah Efendimizin (S.A.V) sünnetine , Ashabına , Evliyalarımıza, Sulehaya, Sıddıklara gönülden bağlıyım…Takva ehli insanlara hatta bazılarının başka türlü nitelendirdiği sarıklı, cüppeli ,eli tesbihli ,sakallı ya da çarşaflı  ve ya benden daha  tesettürlü insanlara da hayranım
Oldum olası böyle olmuştur…
Konya’da okurken kapalılara bakar özenirdim , yeni evliyken en sevdiğim semt Fatih di…
Özellikle gider tesettürlü bayanları seyrederdim , bir gün mutlaka kapanacağımı bilerek…
İçimde  bu duygu olduğu için de zaten bu konuda bana yardım edecek bir eş seçimim oldu ;ailemin de isteğiyle..
 
Her Ramazan ayında ya da Kurban Bayramı öncesinde yüzyıllardır uyguladığımız kuralların aksine ;
 " Tavuk da balık da kurban edebilirsiniz 
 Namazı 5 vakit değil 2 vakit de kılabilirsiniz ,
Adetliyken Kuran okuyabilirsiniz, oruç tutabilirsiniz ,
 Başörtüsüne gerek yoktur açıkken de namaz olur vs... "
 
 cinsinden sırf milletimizin aklını karıştırmak , kalbini bulandırmak için konuşanların iyi niyetli olmadıklarını , bu güzel milletimiz üzerinde oynanan oyunların bir parçasına alet olduklarını düşünüyorum…
Bunlarla ilgili yıllar önce bir gazetede RAMAZANDA İBLİSİ HATIRLATANLAR başlıklı yazı yazmıştım…
Bu ayda şeytanların eli kolu bağlanıyor ama piyasaya bu sefer de  bu şarlatanlar çıkıyor diye…
Üstelik unvan sahibi İlahiyat’da öğrenci yetiştiren kişiler pek çoğu…Asıl üzücü olanı da bu zaten…
Dışarıdan  yemleniyorlar  belli zamanlarda baykuş gibi ötüp yemleri kesilince susuyorlar…
Sağduyu sahibi olanlar bunlara inanmazlar ama zaten bazı şeyleri  yaşaması zor gelenlerin işine  de geliyor sanırım ;filan hoca böyle söyledi diye örnek veriyorlar bazen…
Allahım O’na yakınlaştıracak yoldan bizi şaşırtmasın….
Millet olarak güzel dinimizin kıymetini bilip yüzyıllardır yaşanan değerlerimize sahip çıkabilmeyi nasib eylesin…
Ramazan ayına hakkını verip  bayramı hak eden herkesin bayramı şimdiden mübarek olsun…
Hayır dualarınızda hatırlanmak dileğiyle…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder