İzleyiciler

30 Kasım 2013 Cumartesi

ADINI DEĞİŞTİRMEK İSTEDİĞİM KÖFTE

 Bildim bileli Kadın budu köfte denir..Farkında olmadan ben de derdim ama bloğuma bu tarifi koyarken farkettim ki bu köftenin adı hiç şık değil...Pirinçli köfte mi diyelim ; galeta unlu köfte mi diyelim bilmiyorum ama adını değiştirmek lazım ...Ben genelde yağda kızartılan yemekleri fırında yapmaya çalışıyorum ama bazan de oğluma torpil geçip bu lezzetten mahrum kalmasın diye kızartarak da yapıyorum bu seferki gibi...

MALZEMELER

500 gr.. kıyma
yarım kase haşlanmış pirinç; Ben önceden kalan pilavımı kullandım üstelik arpa şehriyeliydi :)
karabiber, kırmızı toz biber, kimyon , tuz
1 yumurta kıymanın  içine
2 yumurta kızartmadan önce bulamak için
galeta unu bulamak için
sıvı yağ kızartmak için

KIZARMADAN ÖNCE

ÖNCE YUMURTAYA SONRA GALETA UNUNA BULANDI

KIZARIRKEN


KIZARDIKTAN SONRA SERVİSE HAZIR




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder