İzleyiciler

25 Aralık 2013 Çarşamba

YENİ TAKVİM HOŞGELDİN:)


Yılbaşında hindi kesip yemekmiş, eğlenceymiş , Noel babaymış bizden olmayan aramıza dışarıdan enjekte edilen bu  gavur:)) geleneklerinin taklid edilmesini tasvip etmiyorum ve uygulamamaya çalışıyorum kendi adıma .. Ama ortada bir gerçek var o da yaşadığımız takvimdeki rakamlar ve ayların bitip yeniden birinciden başlaması…Yani bir yılın son ayının son günü ve takvimimizdeki yapraklar bitiyor;  yeni , yaprakları hiç kullanılıp yaşanmamış bir takvim duvarımıza asılıyor….
 Bir yılı devirmek yeni bir yıla başlamak   insanı elinde olmadan heyecanlandırıyor….Geçen yılın muhasebesini yapıyorum , neler getirdi? neler götürdü ? Hem şahsımız adına hem memleketimiz adına neler yapıldı , daha neler yapılabilirdi diye düşünüyorum biraz da… Benim için 2011 pek de iyi geçmedi : Kuzenimiz vefat etti ,genç yaşta kaybettik onu ….İki küçük yavrusu, eşi, ana babası ,sevenleri bakakaldık arkasından:(((( Ailemizde hastalıklarla  çok uğraştık ameliyatlar hastaneler, eczaneler, ilaçlar vs. vs.  Memleket olarak da parlak günler geçirmedik aslında depremler, şehitler vs. vs.. bu konulara girersek çıkamayız zaten … Anacığımın bir lafı vardır’’ herkesin evi kendi kabiridir’’ diye…. Yani dışarıdan güzel , hiç derdi tasası yokmuş gibi görünür ama bir de gidip sormak lazım … Herkesin evinde neler yaşandığını yine o evde yaşayanlar bilir...Burası bardağın boş tarafı karamsar baktım biraz..:(
         Bir de Yaradanın bizden istediği gibi bakalım;  şükrederek , daha kötüsü olmadığını düşünerek ,verilen nimetler için teşekkür ederek….Kuzenimiz genç yaşta hacca gitmiş, namazlarını kılmaya çalışmış ,iyi bir mümin insan olmak için gayret eden  birisi olarak  Hakk’a yürüdü… Çok şükür….Hastalıklarla uğraştık ama  çaresiz değildi, kötü neticelenmedi …. Çok şükür….İnşallah yeğenim ikinci defa anne olacak yeni ve minicik bir fert  ailemizi şereflendirecek … Çok  şükür… Aç değiliz açıkta değiliz, elimiz ayağımız tutuyor aklımız da yerinde ... Çok şükür… 2011 de FACEBOOK diye bir şey hayatıma girdi.. Eşime yıllardır kızarken ‘’bu bilgisayar üstüme ortak geldi ‘’diye, şimdi o bana diyor:’’ Hatun ne olacak senin bu halin ,kalkmıyorsun başından ,gözden baştan olacaksın’’ diye:) Olsun ben seviyorum bu facebooku; yıllardır göremediğim akrabalarım,  arkadaşlarım,  çocukları , hemşerilerim hepsiyle yeniden irtibat kurdum .. Bazen fotoğraflarına bakarak , bazen yazışarak hasret giderdik bir şekilde…Çok şükür…
       Hele bir de 4G Gedizliler  Gavannama ve Gaynaşma   Grubumuz  kuruldu ki 2011 in   getirdiği  güzelliklerdendi; binlerce hemşerimizle bir ve beraber olup gerektiğinde dertleşebilmek , üzüntümüzü sevincimizi paylaşabilmek bana pek iyi geldi;  ilaç gibi,  antidepresan gibi... Gerek mesajlarla  gerek telefonlarla  grupla ilgili o kadar olumlu bir ilgi gösterildi ki bu hepimizi çok heyecanlandırdı… Her ne kadar muhalefet eden bir avuç insan da olsa bunlar  bizim güzel üyelerimizin alkışları arasında sinek vızıltısı gibi kaldılar…. Çok şükür…. Şükredilecekler listesi o kadar kabarık ki buna da ÇOK ŞÜKÜR:))
         Hem şahsımız hem memleketimiz adına tüm olumsuzlukların , kötülüklerin , fitneliklerin , kara bulutların eski yılla birlikte  bizi terk etmesini ; yeni yılın ise güzelliklere ,hayırlara vesile olmasını Yüce Allah’dan diliyorum... Tüm gönül dostlarımıza  SELAMLAR…..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder