İzleyiciler

18 Nisan 2014 Cuma

PUDİNGLİ VE KAYISI REÇELLİ TART...



MALZEMELER
HAMURU İÇİN
125 gr margarin ben tereyağı kullandım
bir paket kabartma tozu
bir fiske tuz
4-5 yemek kaşığı toz şeker ( tarifde hiç yoktu ben koydum)
13-14 yemek kaşığı un
KREMASI
Bir paket vanilyalı puding
3 su bardağı süt
3 yumurtanın sarısı
çok az tereyağı
isteğe göre 2 yemek kaşığı toz şeker
limon kabuğu
Kayısı kompostosyndan ya da reçelinden susuz kayısı
süslemek için ceviz , yeşil fıstık olabilir bende olmadığından sadece ceviz , hindiistan cevizi tarçın dolma fıstığı kullandım...

YAPILIŞI
Hamur malzemelerini yoğuruyoruz ..Kalıbı yağlayıp hamuru yayıyoruz kenarlarını yükseltiyoruz ...Buzdolabina koyuyoruz...Diğer tarafdan 3 su bardağı sütle pudingi pişiriyoruz...Ateşten alıp Yumurta sarıları yağ ve şeker limon kabuğuyla çırpıyoruz ...Biraz ılımasını bekliyoruz ...Buzdolabindan tart hamurumuzu alıp üstüne kremamızı bocalıyoruz...Kayısılarımızı da dizip  beş dakika önceden 175 derecede ısıttığımız fırına veriyoruz ..Yaklaşık 25 dakika pişiriyoruz ...Soğuyunca buz dolabında da bekletebiliriz ...Afiyetle yiyiyoruz ...Biz henüz yemeden yazdım buraya ..Yiyince de tadıyla ilgili düşüncelerimi paylaşırım inşaallah ...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder